مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 13:302021-12-24سياسي

مطالبه برای بازنگری سهم شهرداری ها در بودجه 1401


در سال جاری به دلیل تنگناهای اقتصادی، در بودجه 1401 با کاهش چشمگیر سهم شهرداری ها مواجه شدیم که این مساله ما را در سال های آتی با بحران های جدی مواجه می سازد و نیازمند بازنگری است.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: در سال جاری به دلیل تنگناهای اقتصادی، در بودجه 1401 با کاهش چشمگیر سهم شهرداری ها مواجه شدیم که این مساله ما را در سال های آتی با بحران های جدی مواجه می سازد و نیازمند بازنگری است.

موسی الرضا حاجی بگلو در نشست هم اندیشی شورای عالی استان ها که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این در حالی است که بند پنج ماده 88 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی را موظف کرده که نسخه ای از پیش نویس لوایح برنامه های توسعه بودجه عمومی کشور و استان ها را پس از تهیه در اختیار شورای عالی استان ها قرار دهد و این شورا پیشنهادهای اصلاحی خود را در این مورد اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، وی ادامه داد: این ماده قانونی نشان از اقتدار این شورا و جایگاه عالی رتبه آن دارد که می تواند نقش موثری در سیاست های راهبردی کشور داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهرستان مشهد با اعلام اینکه شورای عالی استان ها پس از مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه برای بازنگری سهم شهرداری ها در بودجه 1401

مطالبه برای بازنگری سهم شهرداری ها در بودجه 1401